Strony

środa, 12 lutego 2020

Kosmologia w ogóle może być ciężko strawna

No i stało się w końcu! Nawet ostrzegali
Że przesadzam, do ciasta sypiąc gwiazd bez liku.
Nie dość, że dobry kosmos całkiem mi się spalił,
Po raz pierwszy złamałem ząb na naleśniku.

W sumie już dosyć wcześnie odniosłem wrażenie,
Że w jednym z mych produktów coś się znów zalęgło.
Jednak nie przypuszczałem, że w krzyk bólu zmienię
Zwykły mlaskania* odgłos, jeszcze z pełną gębą.

Twarde to "coś", ponieważ (słyszałem gdzieś, kiedyś)
W środku powstać mógł jakiś "układ planetarny" (?).
Nieważne - talerz brudny w zmywarce już siedzi,
W koszu zaś wylądował w końcu wypiek marny.

Neutronowych mych naczyń zestaw lśni już czysty.
Mnie jedynie wizyta czeka u dentysty.

--------------------------------------------------
(*) tak, wiem, to nieeleganckie, ale niektórzy tak jedzą





Trzecia, ostatnia już część cyklu inspirowanego tematyką utworu "400 000 Stars". Do posłuchania: wersja zrealizowana przez artystę znanego jako Aerospace. Wszystko dobre, co się kończy.

Poniżej zamieszczam informacje o utworze we wspomnianej wersji.

Utwór:
400 000 Stars
Wykonawca:
Dualsnug
Remixer:
Aerospace
Album:
400 000 Stars EP

Dostępny w YouTube na podstawie licencji udzielonej przez INgrooves (w imieniu wytwórni Blue Tunes Records)
Autorzy utworu: 
Dualsnug (Oliver Krebser & Raphael Zumbach)

I jeszcze odnośniki do miejsc, gdzie można zapoznać się z ogółem dokonań twórców utworu
Aerospace
Dualsnug
Oliver Krebser
Raphael Zumbach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz