Strony

wtorek, 11 lutego 2020

Czy jesteśmy sami w kuchni?

Z drzew wiadomych zrywane, w swojej bezbarwności,
Przepięknie ubogacić raczyły oleje,
By każdego z mych słabo istniejących gości
Uraczyć podporankiem, co serca rozgrzeje.

Doradzają mi oni abym, sporządzając
Półprodukt, dobrze sprawdzał światów zagęszczenie.
Niesmak dosyć kosmiczny zjawi się, gdy skałą
Zbyt ludzką się wypełnią słodkości przestrzenie.

Z pierwszą porcją ruszyłem - aromatów burze
Fotonowe rozchodzą się w miarę smażenia.
Placków miary starannie, małe czy też duże
Czasoprzestrzenne oko kucharza ocenia.

By, zanim międzygwiezdna siatka się rozszczelni,
Właściwie zrumienione pozsuwać z patelni.





Kolejny wiersz inspirowany tematyką utworu "400 000 Stars". Tym razem, w charakterze ilustracji muzycznej, proponuję posłuchać wersji zaadaptowanej przez artystę znanego jako Suntree. Albo inaczej: potraktować mój tekst jako ilustrację do tej wspaniałej kompozycji.

Poniżej zamieszczam informacje o utworze we wspomnianej wersji.

Utwór:
400 000 Stars
Wykonawca:
Dualsnug
Remixer:
Suntree
Album:
Progressive & Psy Trance Pieces Vol.3

Dostępny w YouTube na podstawie licencji udzielonej przez INgrooves (w imieniu wytwórni Blue Tunes Records)
Autorzy utworu: 
Dualsnug (Oliver Krebser & Raphael Zumbach)

I jeszcze odnośniki do miejsc, gdzie można zapoznać się z ogółem dokonań twórców utworu
Suntree
Dualsnug
Oliver Krebser
Raphael Zumbach

1 komentarz:

  1. W innym miejscu przeczytałam, w pewnym miejscu zgłodniałam, a tutaj sobie wysłuchałam :)

    OdpowiedzUsuń