Strony

wtorek, 7 grudnia 2021

Innsbruck - cła użycz, Wania, moje spłyciłem

oczy tu skierowane na ścianę znaków
syn boli ojca jeśli a na lwa betą jest a
nie lwicy alfą omegą przybiegą a nie
liczy się każda chwila pastuszkowie
komu to opowie jak przybieżeli wzięli

tak te oznaczenia wielo i może znaczne
sam się w tym gubię ale jak nie zacznę
zwracać uwagi na wskazówki wagi
gdzie ster zgięty na moim krążowniku
detergenty rodzajów ich jest bez liku

nie syp wiele mój aniele tego proszku
tylko troszku płyn do prania też odsłania
marnotrawstwo marne traw skoś
wąskie łany mój kochany zostaw
osta* kępkę kwiaty piękne -dajne

miodo- fajne tajne szkoły tam pszczoły
nawet gryzmoły to nie kaligrafia
a nam się tak trafia
cud
mjut**

------------
(*)  tak, wiem, niepoprawne, ale piękno
kwiatów ważniejsze niż słowa pisanego
(**) mam mały rozumek to mogę tak pisać


// 20 maja 2020r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz